مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 21:552023-06-25سياسي

مرخصی 12 روزه به زندانیان واجد شرایط به مناسبت هفته قوه قضاییه 


به مناسبت هفته قوه قضاییه مقرر شد تا به زندانیان واجد شرایط 12 روز مرخصی اعطا شود که پیش بینی می شود حدود هزار نفر از مددجویان از این ارفاق قانونی بهره مند شوند.

- به مناسبت هفته قوه قضاییه مقرر شد تا به زندانیان واجد شرایط 12 روز مرخصی اعطا شود که پیش بینی می شود حدود هزار نفر از مددجویان از این ارفاق قانونی بهره مند شوند.

رییس کل دادگستری استان تهران از تصمیم گیری برای برخورداری تعداد قابل توجهی از زندانیان واجد شرایط از تسهیلات ارفاقی و اعطای مرخصی 12 روزه به مناسبت هفته قوه قضاییه خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی القاصی مهر در جریان بازدید از زندان قزلحصار از تصمیم گیری به منظور برخورداری تعداد قابل توجهی از زندانیان واجد شرایط از تسهیلات ارفاقی در روز جاری و در جریان بازدید قضات از زندان های استان تهران خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت هفته قوه قضاییه مقرر شد تا به زندانیان واجد شرایط 12 روز مرخصی اعطا شود که پیش بینی می شود حدود هزار نفر از مددجویان از این ارفاق قانونی بهره مند شوند.

  وی در این بازدید که به منظور رسیدگی به درخواست ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان و در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه، در صدر یک هیات قضایی 70 نفره هم زمان با چهارمین روز از هفته قوه قضاییه انجام شد، میزان رضایت مددجویان از درآمدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی 12 روزه به زندانیان واجد شرایط به مناسبت هفته قوه قضاییه 

مرخصی 12 روزه به زندانیان واجد شرایط به مناسبت هفته قوه قضاییه